11 януари 2013 г.

Благодаря!





Днес е световният ден на думата "Благодаря".
Странно ми е, че вече има дни наречени на какво ли не, че даже и на думи, но щом думата е толкова важна, толкова мила, добра, разтваряща сърцето и сгряваща душата на всеки, към който е отправена, съм съгласна! Дори съм с две ръце "ЗА"! Колко щеше да е хубаво ако всеки я ползваше и то от сърце, дори за най-малкият отправен жест на внимание, нали? Колко по-добри бихме били, по-щастливи и по-красиви, по-човечни и по-сърдечни, ако за всяко добро, за всяка усмивка, за всеки поздрав и всеки мил поглед кажехме едно "Благодаря!" 
Ако днес сме здрави, нахранени, имаме дреха на гърба си, имаме покрив над главата си, работа и приятел дори един, близък човек с когото да споделяме и делим всичко, добро и лошо, ако имаме и петаче в джоба си, деца които да ни уморяват и носят щастие, родител, който да се тревожи за нас, брат или сестра на когото да му пука добре ли сме, ако имаме нещо, което на някого му липсва, нека да кажем Благодаря!

Благодаря ти Господи, че ме прати на земята, в най-красивото нейно кътче, че ми даде щастливо детство, грижовни родители, че се грижиш всеки ден за мен, дори когато аз не го правя! Благодаря ти, че ми даряваш слънце, въздух и вода, без които не мога, че изпречваш на пътя ми трудности и ми даваш сили, за да ги преодолявам, че ми показваш правилният път за моите крака, че не ме остави сама на света! Благодаря ти, че все още дишам!

Благодаря на моят съпруг, че ме обича безрезервно, понякога капризна, понякога толкова избухлива, че се опитва да задоволи всяко мое желание и е търпелив и за двама ни! Благодаря му, че още виждам срещу себе си оня палав, младежки поглед, че още ме разсмива, че успява само с две ръце да премахне главоболието ми и с една дума да успокои душата ми!

Благодаря на моите деца, за безкрайната обич и мили думи, които са карали сърцето ми да прелива от щастие, а в очите ми да блестят сълзи на истинска гордост! Благодаря им за увереността, за побелелите коси и силен глас, които сдобих благодарение на това, че ги има! Благодаря им за внуците настоящи и бъдещи, защото всички те, заедно дават смисъл на живота ми!

Благодаря и на вас приятели, за вниманието, милите, ласкави думи и безброй похвали! Благодаря ви за огъня и стимула, които сгряват душата ми, и които поддържате живи! Благодаря ви за подкрепата, за приятелството и за това, че ви има!

5 коментара:

  1. Ирма,колко пълноценно си го написала,браво,докосна ми и на мен душата с тази изповед!
    дано все така да имаш нуждата и нагласата да благодариш за всичко споделено днес!
    Дай Боже и на нас!
    Благодаря ти,че винаги си толкова мила,когато се отбиваш при мен,коментарите ти много ме радват!
    Пожелавам хубава петъчна вечер!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Ирма!
    За всичко, което каза и за пореден път ми напомни за какво трябва да сме благодарни. С любими хора, здраве и шепа от най-необходимото,животът наистина е едно чудесно приключение.
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Ирма, благодаря за откровението и приятелството, макар и виртуално!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, Марта, Иглика, симпатията и чувствата са ни взаимни, мили момичета! Радвате ме всеки път и сега ми стана мило!
    Хубава вечер и прекрасна неделя ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  5. Ирма,
    Сърдечно БЛАГОДАРЯ за добрината ти, съпричастността, коректността!
    Благодаря за прекрасните рецепти, които споделяш с нас!
    Силни прегръдки!

    ОтговорИзтриване